Aquest dissabte ens desplacem a Torroella de Montgrí, per disputar el 3r partit de lliga. El rival es presentava molt fort, un equip tot de segon any, amb ple de victòries contundents fins a la data.
El partit comença ajustat, amb un parcial de 8 a 8, però a mesura que va avançant el partit, elles es mostren molt agressives en defensa, ficant mans i lliutant totes les pilotes i sortint molt ràpides al contraatac. Per contra nosaltres, a poc a poc, anem abaixant la intensitat, i les pèrdues de pilota, i el fluix balanç defensiu, ens castiga en excés.
Es poden treure conclusions d’aquesta derrota. Primer de tot, si l’equip rival defensa amb agressivitat, i l’àrbitre no pita el contacte, feu el mateix. Segon, si no fem el balanç totes, no es pot parar un equip que corren les 5 nenes a pista. Tercer, s’ha de millorar el domini de pilota, el bot de protecció, fent ús del cos, i no permetent que amb un mínim contacte ens desplacin i robin la pilota.
Noies, continuem treballant als entrenaments amb esforç i constància, el camí és molt llarg, i de ben segur notarem la millora individual i col·lectiva.



