Han jugat: Roger, Àlex, Edu, Aitor, Lluc, Oriol, Leo, Èric, Jan, Paolo i Pol.
Tirs lliures: 1/6 – Triples: 6.
Parcials 10-10, 3-12, 10-12, 8-2, 4-18, 4-15, 8-8, 6-13.
Comencem la temporada jugant contra el Fontajau. La primera impressió en veure’ls és que tindríem molta dificultat per agafar rebots. Moltes felicitats a tots perquè se us ha vist lluitar pel rebot en tot moment, sobretot en atac on heu agafat més d’un rebot ofensiu seguit.
Dit això, altre vegada com a la Bisbal hem semblat Dr. Jekyll i Mr. Hyde. Quatre parts i mitja on hem competit de tu a tu, amb molta intensitat, amb més o menys encert. A partir d’aquí ens han fet moltes cistelles fàcils, sovint arribaven dos o tres jugadors d’ells sols a cistella. Hem d’aprendre a no perdre la nostra marca i estar concentrats tot el partit, no només en atac.
El bàsquet és un esport on potser el més vistós és fer cistelles, però no només és això, s’ha de defensar i provocar pèrdues al rival, agafar rebots, assistir als companys,… És aquí on es fa l’equip. Després d’una pèrdua o un mal parcial hem de seguir intensos i no abaixar els braços.
Quan s’acaba el partit no hem de pensar en el resultat, sinó en si ho hem donat tot a la pista. És així com podrem marxar satisfets cap a casa.
Ens veiem dimarts.